Besvikelser

Jag hatar människor som enbart tänker på sitt eget bästa och just nu beter sig K som en sån!! Kan kom hit tsm en kompis idag för att hämta soffa och lämna en fåtölj här.. Och ett tu tre så är dom borta igen, då är dom påväg hem igen. Tack! Så nu sitter jag här hemma själv o har hur tråkigt som hellst.. Men som tur är så är mamma o P här i helgen så jag ska ut och äta en bit mat med dom ikväll :) Men sova, det får jag ändå göra själv. Dom bor på hotell..

KLiver in på jobbet idag för att hämta mitt sommarschema eftersom han lovade mig mer jobb i sommar, men tji fick jag, för mig hade han inte räknat in där. Så nu står jag här med jobb varannan helg hela sommaren.. Tack!

Ngn som vill ge mig mer jobb?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback