Oförskämt bra humör idag :D

Jag har kännt en lycka idag som jag inte ofta känner :D Dagen har varit bra ända sen jag vaknade imorse av solen som sken igenom persiennen :) Mmm värme, blå himmel och en stor sol :D
Vaknade en och en halv timme tidigare än klockan (kan iofs bero på att jag somnade 21 igår men iaf.) Sen har dagen bara snurrat på i ett lagom tempo. :) Salongen och gjorde slingor på C sen blev det stan och lunch med syster som var i stan över dagen och sen tillbaka till salongen och klippa och tona M. allt har i princip kännts toppen idag, och jag hoppas verkligen det här lyckoruset håller sig :) Längesen jag kände så här som sagt!

Nu vil jag ha sommar för jag längtar efter våra "planerade veckor" (om dom blir av kan man aldirg veta i förväg :P)
v 29 Malung och Dansbansveckan :D:D:D slutet på v 29 drar vi iväg på roadtrip första stoppet blir sthlm över helgen då jag jobabr :p sen bär det av vidare mot söder i en vecka med tält och bra sällskap :D Även om jag inte blir ledig spec mkt i somamr så ska jag verkligen se till att ha roligt dm stunder då jag är i bra sällskap och är ledig :) LÄNGTAR!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej, det kanske inte är nån höjdare att ta ledigt en vecka första månaden man jobbar ;) Men hör av er när ni vet hur det gick med jobbet :) Åh, jag är så spänd, det vore ju hur kul som helst om vi kom iväg! :D

2008-04-15 @ 10:14:43
URL: http://sarajo.blogg.se/
Postat av: Sara

JAA :) Iofs inge kul att han inte fick jobbet men ändå, va gött :D När kommer du hemöver nästa gång då? Så kan vi kanske kika lite tillsammans? :D Åh va roligt :D

2008-04-15 @ 23:39:08
URL: http://sarajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback