Sliten till 1000

Jag är så galet trött idag!! Vill bara ligga i sängen och mysa hela hela dagen, och jaa, det är preis vad jag planerat in idag. Att ligga i sängen :D Mmm
Veckan har varit händelserik som få :) Skiva i onsdags och K kom i fredags så det blev utgång på Kitten Klubb med Mateja och Hanna, roligt :) Och igår var det baar att tagga till igen för ännu en studentskiva :D Cattis! Vi åkte in runt 22 och vi hade det super trevligt! Åkte hem efter 2 någongång och var hemma runt halv 4. :)
Imorse åkte K hem med tåget.. hatar det. Men så är det och det är baar att ta det. :)
Imorgon kommer mamma ner så jag ska permanenta henne på tisdag då vi har permprov. Haha

Nu ska jag inta ryggläge i sängen en sväng innan jag fortsätter städningen som jag påbörjat med en tvättmaskin och diskat :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! :) Tänkte höra om du och K är sugna på en utlandsresa till sommaren? :) Vi pratade ju om det förra året, att åka vi fyra..men det blev ju inget..och nu tror jag att t.o.m Jocke är sugen :)

2008-04-09 @ 10:21:53
URL: http://sarajo.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaha, och v29 kommer jag förmodligen att jobba..och blir det så att jag är ledig så är det ju malung då :) Vet faktiskt inte riktigt vart vi vill, jag vet bara att jag vill bort :) men nu vet jag iaf att du är sugen så vi kan ju hålla lite utkik efter bra priser och sådär :)

2008-04-10 @ 09:35:51
URL: http://sarajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback