Taggad som tusan!

Åh jag är så taggad inför allt som händer just nu :) Middagar, fester, dop, resor, studentfiranden, sommarlov, semester :):)
Vill ha allt nu! Men kan nog vara bra att ha ngt att se fram emot också!
Jag, K och ett par till ska förmodligen dra på en tripp outlandish inom en snar framtid! Jag håller tummarna hårt för den 26e maj för då hinner jag hem till xklassens student :D Den får jag inte missa!
Jag har hämtat kataloger idag och surfat runt här ute på nätet för att hitta ngt resmål som ser bra ut och för rimliga summor pengar :) Har hittat några faktiskt :D Ge mig sol och värme!!!!

Nu ska jag se på tv och sen blir det att slå igen mina bruna för natten, jag är trött. :) Skönt med en sovmorgon imorgon :) Spec då jag vett att resten av klassen kl 8:00 sitter bänkade i skolan för nationellt prov i engelska :P

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh jag vill också utomlands... :)

2008-04-17 @ 12:02:03
URL: http://deepblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback