Vårstädning

Har inte kunnat uppdatera på ett tag då blogg.se inte vill logga in mig utan sätter upp sidan kan inte visas. Men nu fungerar det igen, ett tag. :)

Åhh vilket fint vår väder det är ute idag! :) Riktigt skönt!
Igår hade jag praktik och jag tog min första kund där, en 12årig flicka som ville klippa av ca 20 cm hår och göra blonda slingor med färg och blekning i folie :D Det tog tid, ca 4 timmar men resultatet blev kanon och hon var hur nöjd som helst!

Skol idag, hade herrkund och efter det så sydde Katri fast mitt hår som hade lossnat en bit och fäste upp en fläta som halkat ner.
Efter skolan följde ett gäng med Jasmine då hon piercade ännu ett hål i tungan och efter det blöev det hemfärd. Nu har jag varit hemma i dryga 2 timmar och jag har varit duktig det vill jag lova, jag har storstädat och håller på och tvättar. :) Man vill ju städa lite extra noga nu när våren är på ingång. (I hope)

Nu blir det dock plugg.

Kommentarer
Postat av: Malin

Duktig du är! :)

2008-04-01 @ 17:29:15
URL: http://deepblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback