En dag på stan

Dagen idag har spenderats nere på Mora med syster :)
Jag köpte mig ett par guldmönstrade converse och E köpte ett par blåmänstrade :) Bilder kanske kommer senare.
Sen åt vi lunch och bara knatade runt bland affärerna tills vi tröttnade och for he igen. Nu sitter jag hemma här efter att nyss hängt upp en tvätt.

Väntar på att någon ska komma hem och hålla mig sällskap. Jag har tråkigt.

Ikväll ska jag klippa syster och hennes kompis så då går tiden lite.
Blev inge pappa idag pga shopping men imorgon så åker jag direkt på morgonen :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Stoffe skulle börja jobba i Uppsala va? Eller jag minns jag mig fel :P När börjar han? :)

2008-08-13 @ 07:06:42
URL: http://deepblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback