Endast 2 veckor kvar nu.

Snart har ett helt sommarlov passerat igen, och det känns väl lite sisådär med det. Skönt att komma in i vardags lunket men samtidigt jobbigt att inte ha all tid över som man har på loven.
Men jag ser framemot  hösten då jag ska ta tag i allt som behöver tas tag i :)

K börjar nya jobbet imorgon så halv 6 får han åka iväg. Hoppas allt blir bra och att han snart får nytt jobb och det gärna i Sthlm. Nu ska han vara i Uppsala så det är inte så långt bort men hade varit skönt om han sluppit pendla, det är ju trots allt några mil. :) Men vi fixar det!

Ska snart ta och bege mig iväg mot älv igen då jag imorgon ska klippa ks kompis en vända, sen blir det mora igen :)

Kommentarer
Postat av: T I N A

Åh nice :D adda mig på msn eller mejla om du är sugen då :P

2008-08-04 @ 21:42:58
URL: http://wopsie.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

kul att du är med och tävlar :)

2008-08-04 @ 23:44:19
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback