Helgen!

Min helg har varit perfekt!
Torsdagen spenderades i sängen framför tv och en bra film :)  Och somnade tidigt.
Fredagen blev det festligheter som slutade tråkigt med en buckla på framdörren.. Så vi tappade sugen för parken och åkte hem ist.
Lördagen var det dags igen och vi började med grillning hemma hos några kompisar. Satt där till runt 22.30 då vi drog ner mot parken. Och där inne var det kul! :D Mycket känt folk och trevligheter :)
Jag är sjuktnöjd med helgen!

Och nu när sommaren snart är slut och skolan öppnar portarna igen ska jag summera min sommar lite kort..
Sommaren 2008 har varit underbar på alla sätt och vis!
Magaluf, Sthlm, Dalarna, Gbg, Åland! Vänner och familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback