Jobb jobb

Åkte till Stockholm igårmorse kl 8. Lite segt att åka själv hela vägen. dessutom första gången jag kör så långt utan sällskap. Men allt gick bra och jag var hemma strax efter 12 någongång :)
Då hade jag även hunnit plocka upp 2 på vägen som skulle vara nattgäster här under natten.
Började jobba 14 och slutade 23. S och L kom hem efter 24 så då bäddade vi lite och sen sov vi :)
Idag åt vi frukost och sen gjorde dom sig iordning för en dag i stan medans jag satte mig ner här då jag börjar kl 15. Kände att de bara skull ebli in till stan och sen tillbaka om jag skulle mned, så jag beslutade mig för att stanna hemma och ta det lite lugnt.
Mår intehelt hundra heller. en konstig huvudvärk har följt mig i några dagar och illamående och en känsla av mätthet.. Mamma och syster mådde också konstigt.. Är säkert något som går.. Orkar inte bli sjuk!

Nu ska jag laga lite mat och sen duscha av mig innan det blir jobb 15.24.

Skola imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback