Kallt

Usch vad jag hatar att sommarvärmen försvann så fort! Jag som sett fram emot att ligga och pressa under solen dom 2 sista veckorna av lovet, men så ville tydligen inte vädergudarna att jag skulle få göra.. Så nu sitter jag här hemma fullt påpälsad.. Är 18 grader inne just nu och joo, det är t.o.m varmare utomhus, men det är molnigt och det blåser så någon vidare värme kan jag inte påstå att jag tycker att det är..

Nu ser jag slutet på sommaren mer och mer för varje dag, löven gulnar och det är nästan mörkt på nätterna (kan bero på molnen) det blåser och regnar och, jaa det är typiskt höstväder.
Jag ser inte fram emot den här förändringen, jag hatar kyla och gillar inte alls vintern.

Nu ska jag laga mat, kyckling och ris får det bli. Och kl 18 ska jag ner på Mora för en fika med L :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback