Kanonkul

Helgen som var, var riktigt rolig!
Började med att Mickis kom hit i torsdags efter att jag slutat skolan och vi åkte till Vällingby en vända.
När vi sen skulle hemåt igen så hamnar vi i världens, jag menar verkligen världens oväder!! Det var som om någon hällde vatten från himlen så det regnade!! Det var en halvmeter vatten på en del ställen och det bubblade ur vattenbrunnarna. Blixtrade och åskade! Det var galet!!
Senare blev det middag och tvspel i Märsta i P och Ms nya hus :D
Fredagen bestod av att jag och M var på IKEA och sen färgade varandras utväxter och killarna lade klickgolv.
På kvällen blev det Grönan och nattning här.

Lördagen var lugn med hemmapyssel och film och likaså söndagen :) En perfekt helg.

Och nu är det skola igen. Idag efter skolan så lyckades jag springa på en apu plats bara sådär i Vällingby vilket kändes skönt, så på fredag kl 9.00 ska jag infinna mig där :)

Imorgon vankas utgång med klassen på Hirshenkeller :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback