Mina busfrön

Hälsat på mina 2 busfrön till bröder idag! Och alltid är dom lika söta!
Minstingen på snart 7 månader är tidig och har redan börjat ställa sig upp mot saker, det borde han börja med om några månader. Men han är som mig. :P
N busar på och myser :) Han är så underbar, båda 2 är helt fantastiska! Så stolt över dom! Allt dom gör!

Imorgon har jag 2 klippningar och 1 sling, ska bli kul! Visst är det väl inte så kul med alla som klipper sig likadant varje gång och alltid samma färg, men gårdagen bjöd på lite annorlunda färgning och klippning iaf :) Skoj!!

Hojta till om ni behöver en frisör :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad är det för köpcentra? Fråga han det :D Ska åka och säga hej, HAHA

2008-08-14 @ 06:43:55
URL: http://deepblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback