Seeegt!

Idag mina kära läsare kan jag meddela att det är en trött Emma som skriver.
K hade klockan på ringning halv 7 då bilen skulle in på hjulinställning kl 7 i morse. Jag sussade lite lätt vidare en vända innan K ringde och väckte mig för att sterssa upp och iväg till älvdalen.
Så nu sitter jag här uppe med K bredvid mig. Dagen idag bjuder inte på ngt spec roligt, mest packning och tråkigtheter...
Stockholm imorgonbitti för en helgs jobbande.

Och på måndag blir det skola och då äntligen sista året!! Längtar som tusan till studenten nu!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du får hotja till när du fått schema osv. sen så kan vi ju bestämma en ny "lek"-tid? Hehe :) Om du vill.

2008-08-15 @ 18:58:17
URL: http://deepblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback