Skola

Ja nu har jag äntligen påbörjat mitt 3e år på gymnasiet :) Shemat är toppen och allt känns bra.
Redan näst avecka ska vi prova ut studentmössorn aoch det är redan dags för bokning av studentskivs lokal :)Gud vad jag längtar!
Men mycket annat händer också, har projektarbetet som ska göras. Har börjat lite smått idag och har en frågeställning som känns okej.
Och i april blir det gesällprov som jag verkligen vill klara men som känns tufft.. Jag håller mina tummar! Jag vill inte gå ut som obehörigfrisör och tjäna 5tusen sämre bara för att jag inte tagit gesällen.

Igår efter skolan åkte några tjejer och jag in i stan och satt oss på café Bellman och pratade om sommaren.
Idag gick jag och 2 till ner till Rålis och picknickade lie :)Uppskattas! Eftersom dom 2 första åren var jobbiga och jag kände mig utanför så hoppas jag verkligen att jag ska kunna känna lite mer gemenskap och kunna få ett underbrt sista år! Det är önskan och drömmen iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback