Som en blixt från klar himmel..

Så pang direkt blev jag förkyld. Satt ute i rålis igår och när jag skulle hemåt kände jag att jag var lite snuvig, men tänkte inte mer på det men när jag kom hem då blev det tvärtäppt, huvudvärk, halsont, småhosta och total hängig.
Det är så typiskt mig att bli sjuk precs när skolan dragit igång, men en förkylning ska inte stoppa mig nu, inte den här gången. Så jag var i skolan idag och jag ska dit även imorgon.

Idag efter skolan var jag in på en salon och hörde mig för om praktik, jag hoppas att dom kan ta emot mig, jag är i desperat behov just nu..

Nu blir det nsart en smootie med hallon och mango sen sängen :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Ingen fara vännen :) Man tackar för efterskottet! Hur mår du?

2008-08-23 @ 20:41:40
URL: http://deepblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback