en bok jag läst..

Åter i stockholm. Skön dag idag med lite skola och efter det lite julklapps shopping :)

Jag köpte en bok i torsdags och idag läste jag klart den. En utav de mest gripande böcker jag läst i mitt liv! Dock inte verklighetsbaserad, men många som har haft det som Tessa(bokens huvudperson)
Boken heter Innan jag dör och handlar om Tessa, 16 år som har fått cancer. Hon har en lista på saker hon vill och måst egöra inann hon kan släppa taget om livet. Läs den!!

Hemskt sorglig är den men oj vilken fin berättelse! Jag grät mig igenom boken kan jag tillägga.

Nu blir det bara hemmamys ikväll. Borde simma men är helt slut.

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som en bok jag måste läsa! Ska läsa ut böckerna jag har först bara =P

2008-12-16 @ 09:37:24
URL: http://smuffen.blogg.se/
Postat av: Malin

Får göra det =)



Det är bara bra med mig, med dig då gumman?

2008-12-16 @ 17:17:42
URL: http://smuffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback