Jag är så förbaskat nöjd

Skola idag mellan9.40-10-35. :)
Därefter tog vi bussen in till hötorget och åt lunch på Kungshallen. Kyckling m cashewnötter och ris. Mums!
Sen blev det kika i lite butiker och knata på inne i stan.
Och sist blev det en latte på Espressohouse nere på Stureplan. :)

Och nu är jag precis hemkommen från en simtur med S :) Simmade i 45 minuter och jag är så nöjd att jag tar tag i det här som jag velat så länge! Jag har mål nu som jag verkligen vill uppnå! Jag vill tillbaka till min "riktiga" vikt! :9 Och jag sak kämpa som f*n för att lyckas :D Jag känner mig pepp inför det här! Det ska gå vägen!

Imorgon väntar en heldag på Wella. Nya färgtekniker ska vi lära oss och det blir teori och praktik. Måste fixa lunch tills imorgon också. Kanske snor ihop en smörgås innan jag går och köper en yoghurt på vägen som jag kan ta till när suget sätter in imorgon vid lunch :) Blir nog bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla du kan, vad duktig du är =)

2008-12-02 @ 23:19:00
URL: http://mateja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback