Jag vill ha kväll nu:)

Åh som jag längtar till ikväll! Egentligen absolut inget speciellt, men jag är lycklig och jag längtar :)

Dagen idag börjar med möte om projektet.. som går lite sisådär.. Men jag kämpar på!
Sen blir det lunch idrott och svenska. Sen stressa till centralen för att åka tåg i 4timmar igen.. Det här kommer att ruinera mig, jag har inte råd med fler biljetter snart.. och jobbet har inte hört av sig än, vilket kan betyda att jag ev står utan jobb efter söndag.
Måste ut med cvn igen då.. Åh va fattigt det jämt ska vara. Nu får snart skolan ta och säga adjö för nu vill jag jobba och tjäna ihop till någon krona. Jag skulle må så bra :)

Nej nu blir de frukost den skolan :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback