Min hemma helg..

..gick rakt i stöpet redan i torsdags :P
Vi drog på HC för att kolla in Larz-Kristerz som hade spelning :D Dom är så klockrena! Det var väldigt mkt mer folk där än vad jag trodde att det skulle vara. Kul! 8 pers var vi som for upp :)

Gårdagen bjöd på MAT! Usch och fy så mätt jag var efter alla 3 omgångar mat och efterrätt. :P
Ks jobb hade firmafest och det bjöds på mat i Sälen på Lammet & Grisen! Galet vad gott det var!!
Filé buffe. Lammfilé, fläskfilé och oxfilé! Och på det så smällde jag i mig en vitchoklademousse med smak av cocos och en passion och ananas salsa! Jag var i himlen! Det var så gott! Dit ska jag nog ta mig någon mer gång:D

Idag har det varit mkt innebandy tittande i sporthallen i älv och nu väntas firmafest på fiket för familjen och jag ska ta hit lite folk för dansbandskamp och så avrundar vi nog på Wasa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback