Vad det än är så är det något bra !

Känslan kan jag inte beskriva men det är lycka :)

Wella hela dagen idag. Mycket repetition men det var ett bra föredrag. PÅ eftermiddagen hade vi praktiska uppgifter och fick testa wellas färger på kunder som dom hade tagit dit. :)
Och en ny lärobok fick vi också. wellas egen lärobok. Väldigt fin och lätt.

Ikväll gör jag inte mycket alls. Sitter hemma. Blir nog ingen motion idag då jag är så himla trött redan! Men ikväll ska jag vara vaken en stund iaf :P Greys väntar kl 21. :P Missat det i 3 veckor nu. Illa.

Imorgon tar jag tåget upp mot Dalarna igen och jag längtar! Som sagt ,känslan är så himla bra nu! Jag är nöjd!
Som fjärilar i magen men jag vet inte varför. Lyckan har kommit ifatt mig nu. Äntligen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback