Alla hjärtans dag närmar sig!

Vad borde man köpa till K? Vi har varit tsm i snart 4 år och det känns som vi redan hunnit ge varandra det mesta.
 Har ni något super tips? En affär eller aksnke en sida på internet? Mina ideer är totalt slut och jag vill gärna att han ska få något. Den här dagen är ju ändå en kärlekens dag då ska man väl skämma bort varandra lite?

Jag är hemma idag också, men börjar känna mig bättre, så imorgon blir det skola igen, vi har klipptekniker på frisören och ev ska ska jag bli klippt i en ny frisyr, om det blir så kommer resultatet upp här inom en snar framtid :)

Idag blir det abar en mysdag då jag dels är sjuk och vädret är mulet och grått, då vill man baar sitta hemma med en kopp te och se på tv, och det är nog precis så jag ska spendera dagen. Ev en snabbvända på ica för ytterligare matshopping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback