Body shop

Tänkte bara berätta att jag gått och blivit medlem i the body shop och det betyder att jag får köpa 3 produkter och betala för 2 vid mitt nästa köp :) I fredags köpte jag deras underbara lipbalm med cocoslukt! Jag älskar det verkligen, inte nog med att läpparna blir lena som tusan, det luktar underbart också! Nu är baar frågan vad jag borde köpa mer därifrån? jag är förälskad i deras produkter, nästan allt luktar tokgott!!

Jag är seg i huvudet idag, tror jag håller på att bli förkyld... (men det får jag INTE) Hade ont i halsen och var täppt i näsan i morse när jag vaknade men det är bättre nu, men huvudvärk och seghet har jag fortfarande.

Ute är det snö nu, och jag som trodde våren hade kommit hit till sthlm för att stanna, flera dagar har solen varit framme, vi har haft runt 10 grader och fåglarna har kvittrat, det är väl vår? Det är iaf vår för mig. :)
Och eftersom jag hatar vintern så vill jag gärna ha vår nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback