Det är långtråkigt att vara hemma

Nu har jag varit hemam i 3 dagar och just i den här stunden tycker jag att det är bland det tråkigaste som finns! Hur kul är det att inte ha något att göra förutom att sitta och spendera tid här framför datorn/tvn.
Jag vet snart inte vad ajg ska kolla på för sidor, jag har varit inne på alla nu flera ggr. Jag är less på att gå runt hemma. Så imorgon gott folk då blir det skola även om snuvan så skulle ta omtag inatt.
Vad som gör att det är bra att vara hemma och inne det skulle vara vädret, det vill man ändå inte ut till. Iaf här så regnar det.

Fick sms av mamma idag när jag var och handlade, solen stekte som tokig och hon hade bränt sig runt ögonen. Jag är inte avundsjuk...Jag vill också vara på Kanarieöarna och lapa sol för fulla muggar :) Ska någon iväg, bjud gärna med mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback