Det är mycket nu..

Ja veckan har varit totalt fullspäckad! Praktik, skola, jobb, läxor och sen ska man ha ett socialt liv på det!! Det blir långa dagar. Upp 7 och i säng runt 1. Skola på dagen jobb på kvällen. men det gäller att ligga i nu och man ska tjäna ihop så man överlever alla dessa hyror och saker som ska betalas. Känner mig helt slut! Kvällen kommer nog att bli tidig. jobbar kväll imorgon och på söndag mellan 15 och 24.
Kristoffer kom till min redan i onsdags då han skulle prata med en kille om jobb. Han skulle träffa honom redan igår men det blev förskjutet till idag, så just precis nu sitter han på arbetsintervju om att ec få jobb här i Sthlm från vecka 13 :D jag håller alla fingrar och tår!!
Mamma och peter är på väg ner så ikväll ska mamma bleka slingor på mig så jag slipper se ut som en morot i håret. rätt less på det nu efter 3 dagar ;) Sen blir det middag och sängen. På sändag ska jag upp kl 5 för att skjutsa sällskapet på arlanda. Då dom åker till kanarieöarna .. jag vill följa!!!

Nej måste städa och duscha nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback