Första perm kunden

Kunder idag och vem får så klart den lämnade och sista kunden på listan om inte jag.. En permanent kund! Jag som knapt vet hur man rullar.. Hujedamej! Första började jag med att klippa hennes hår 2 dm kortare i en graderad diagonalframåt ;) Sen blev det upprullning och vätska. Allt blev bra och hon blev nöjd. Men det tog tid vill jag lova! Närmare 4 timmar för hela behandlingen.. Och tro mig det är lång tid när tålamodet är på bristningsgränsen.. Jag hatar permanenter!!!

Efter skolan åkte jag raka spåret till Vällingby och solade i 20 min och simmade 1km. Alltid något :) Nu är jag hemma och har precis slängt in en tvätt i maskinen och nu blir det matlagning. Jag är hungrig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback