Gud måste vara döv idag!

Imorse när jag vaknade bad jag till Gud att han skulle låta mig slippa ett telefonsamtal från Ok Q8 då jag har saker som måste fixas här hemma..
Men sen sätter jag mig på t banan på väg mot T-cantralen och vad får jag?! Just, ett samtal från Ok Q8 om att jag ska jobba ikväll. Visst pengar är bra men inte idag när jag har saker för mig och är trött.

Min hjärnaktivitet för tillfället är enorm, den är så enorm att jag inte ens kan somna på kvällarna.. Jag tänker på om jag ska få lov att behöva jobba midsommar eller v 29 eller kanske båda.. Jag vägrar fira midsommar med jobb och ensam, glöm det! Inte ett till år. Och v 29 då ska jag till Malung och så är det bara!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback