Hela världen är grå

Det känns nästan så, det känns som om allt utanför fönstet har antagit en grådaskig ton idag. Vädret är inte lockande att gå ut i, men jag har inga större val, mat måste inhandlas.
Jag funderar på att dra igång något större mat projekt idag då jag annars jämt äter sånt som går fort att slänga ihop, och idag är jag sugen på något lite extra, kanske en kycklinggratäng med ris? Som M tipsade om, det lät inte alls helt fel :)
Men innan det blir ica så ska jag kolla på lite pendlingsalternativ mellan sthlm-oslo då K har planer på att äntligen börja pendla häremellan!!! Och tro mig det är ett stort steg, att han ens börjat tänka på det. Men jag är nöjd, nu ksa jag baar leta fram några bra förslag som ska övertyga honom att bo här i våran lägenhet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback