Min eftermiddag

Eftermiddagen/kvällen har inte bjudigt på något speciellt.
Suttit här, sett tv, tvättat, hängt tvätt och ätit. Det lät som en höjdar kväll va?
Äh jag är iaf nöjd. Jag är helt slut i kroppen efter allt jobbande veckan som gått. Så nu ska jag ladda batterierna några dagar. Torsdag blir det hemfärd för att jobba lördag-söndag. :)
Vasalopps veckan börjar ju i helgen så det lär vara skapligt med folk i rörelse hemma i Mora. Jag är inte direkt förtjust i vasalopps veckan. Jag är inte det minsta intresserad av skidåkning, eller jo själva Vasaloppet måste ses, ätminstone starten och målgången. :D Det är standard.

Brukar ni kolla på Vasaloppet? live eller på tvn?

Nu ska jag snart krypa till kojs morgondagen är lång. Men jag tror den kan bli bra ändå, för vi ska på 2as modevisning i Aulan efter lunch. :D 
  image81

Kommentarer
Postat av: Malin

Brukar åka ut till farmor och farfar den dagen vasaloppet är. Brukar bjudas på vasaloppstårta :D Och tidigare år så har min farbror åkt vasaloppet.

2008-02-20 @ 06:21:41
URL: http://deepblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback