Shopping dag :D

Har varit hemma hos pappa i 2 nätter nu, och igår på dagen åkte pappa, U och T till falun för observation då T inte mådde bra. Min pluttis ..
(Men nu är iaf allting bra, och det är kanon) men då var jag hemma själv med N och det är inte alltid lätt att vara hemma med en 2åring som är lite trotsig av sig. Men han är som den underbaraste ängel! Han säger så himla fina saker! Och lyssnar och gör som jag bad honom! Jag älskar min bror högt för allt! :)
Bil till Mora imorse då det blev tandläkare, allt var bra så nu ska jag inte dit förren om 3 år :D
Efter tläkaren bar det av mot Borlänge och lite shopping med mamma och S. Inte helt fel det inte. Jag inhandlade, väska, kofta, linne, tshirt och ansiktsvax så nu snart ska jag ta mod till mig att vaxa ögonbrynen :D Tråkigt att noppa. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback