Sjuklingens shopping

Hemam idag då min lärare är hemma med sjukt barn och jag är sjuk själv. :) Missar med andra ord inget i skolan idag vilket ärtoppen, däremot känner jag mig inge vidare idag heller så vi får se om det blir någon skola imorgon..
Idag har jag gjort lite nytta. Jag har varit inne i stan och köpt en hemtele, då jag och K kommit fram till att det blir betydligt billigare att ha en hemtele än att ringa norsk mob till svensk mob varje vardag. Så nu är det fixat :D Känns kanon!
Efter tele shoppingen gick jag runt på klädspan och tror ni inte jag hamnar på 2 toppen reor? Så jag fick med mig 6 tröjor hem och jag betalade drygt 200 kr för allihop, det kallar jag fynd! :)
Nu blir det en myskväll framför tvn då jag inte orkar göra många fler knop idag.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

vill du vara med i tävlingen så får du skriva ett inlägg i din blogg om tävlingen, om du inte redan gjort det? :)

2008-02-05 @ 16:55:05
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback