Solexpress

Skola idag dåjag fick en volympermanent som häll på att sluta illa. Jag håller ju på att bli blondin, nu igen så mitt hår har knappast toppkvalité. Men iaf så påbörjade vi behandlingen med en massa förbehandlingar sen rullade vi hjässan och sprutade på vätskan. Sen sköljde vi och gjorde allt i rätt ordning och takt. När jag kommer till platsen och ska borsta ut håret så drar jag i håret och det faller tussar med hår. Jag blev lite rädd ett tag men frågade min lärare vad jag skulle göra så vi hade i en tub med magnesium och en protein inpackning från MOP. Så nu har jag volym i håret för första gången i mitt liv  :) Känns kanon. Hoppas det håller i sig ett tag nu :D

Efter skolan så åkte jag in till stan för att leta jeans och skor men efter någon timme och ett 20 tal provade jeans och skor gav jag upp och åkte hem, lite deppad.. Jag hatar att min kropp defekt :P

Kom till Brommaplan och bestämde mig för att testa dropin solariet här. Kommer ner i lokalen och det är verkligen toppen fint och det finns 6 solarier. 3 olika. Jag valde mellansolariet. Köpte ett solkort för 100 kr och fick 100 kr extra. :) vilket kap. Haha så nu ska jag påbörja en bränna. Eller egentligen började jag ju igår. :P

Nu ska jag äta lite och sen börja packa inför morgondagen då det blir hemfärd :D LÄngtar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback