Vilket påhitt

Alla hjärtans dag vad är det egentligen för påhitt? En kärlekens dag, men varför inte köpz en bukett blommor och en ask choklad eller något fint till sin käresta en helt vanlig säg tisdag, lite spontant så där. Jag själv skull eiaf bli så himla glad av sånt! Idag är ju en dag då man vet att blommor skickas och resor köps mm mm..

Jag vet att jag är lite pissed just nu men, jag ska fira min dag helt ensam! Japp ni läste helt rätt! Jag har precis ställt in en potatisgratäng i ungnen och har en grillad kyckling på lut. Efter maten så ska jag krypa upp i soffan, helt själv och se den underbara filmen, The Holiday!!
Alla andra verkar ha saker planerade, Klassen firar på sitt sätt, middagar, kärestan ja ni vet, så som man brukar.. Kristoffer ska på wäsa så jaa.. jag blir själv.

Nu måste jag snart kolla till gratängen jag har ingen ork till att den bränns eller sånt idag.Jag har jobbat 2 kvällar på raken nu och jag är så himla slut i kroppen. Började förövrigt blöda näsblod idag bara sådär.. Och det händer ofta när kroppen är slut.

Middags mys och film väntar.

Hur firas din dag??

Kommentarer
Postat av: Malin

Potatisgratäng och grillad kyckling låter gott du :D Tråkigt dock att du är ensam gumman. *Kram*

Här ska kvällen firas med lite mys ;) Hihi. Men just nu får gubben ingen uppmärksamhet. Min nya mobil får mer. HAHA :P

2008-02-14 @ 19:30:25
URL: http://deepblue.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Jag firade med min mamma o på kvällen åkte jag med min pappa o hans tjej till Arlanda då dem skulle utomlands :) Så nu är jag i Sthlm o ska vara här en vecka :) Så min alla

2008-02-15 @ 23:19:41
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback