De sötaste syskonen!

Jaa, det har nog jag :) Lilasyster har färgat håret mörkt, storalillebror har börjat med flerords meningar och pratar på som aldrig förr. han är så stor och duktig trots sina dryga 2 år. :) Och minstingen i skaran var den perfektaste lilla figur jag stött på på länge! han ser ut som en liten docka! UNDERBAR!!! :D
Helgen har varit både så där och bra. Direkt jag kom till Mora i fredags bar det av mot Bergkarlås för fest :) Det var roligt. Mindre roligt när man blev beskylld som rutkrossare. aja, men nu vet dom iaf att det inte var någon i "vårat sällskap" :D
Lördagen blev det mest soffmys och på kvällen färd mot pappa och brorsorna.
Jag är nöjd och glad.
Praktik idag och senare en fika m C. Imorgon skola och jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback