Det var du, du och jag och Jerker

Den här låter med Björn Rosenström har satt sig stenhårt på min hjärna, går runt och nynnar hela dagarna. Det var syster som introducerade den för mig i helgen och nu sitter den där. Och jag kan inte få bort den på något sätt. Jag hatar att bli helt fast på en låt!

Första dagen i skolan idag och det var bra, vi gjorde ett test och planerade vårterminen. Det är mycket kundpass och det är bra, för det känns som det är då man lär sig något.
Efter skolan gick jag och köpte mig ett busskort, och det är inte gratis.. sen åkte jag hem och stekte korv och åt med bröd.
Resten av dagen nu vet jag inte alls vad jag ska göra av. Tvätta lite sängkläder och mysa på.
Jag ska köpa mig ett par träningsbyxor nu i veckan också så att jag kan börja träna. Kilona ska väck och det NU :) Målet är 10kg off och jag ska klara det, jag måste, vill inte se ut så här.

Ge mig motivation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback