En onsdag i lycka och osämjans tecken

Jaa, en jobbig och bra dag har detta varit, jag är irriterad på K då han är precis tvärtemot vad han brukar och vad jag vill och trodde.. Var irriterad redan när jag vaknade imorse. Som tur var så hade jag ju iaf något att se framemot. Kl 13 satte jag mig på buss 92 mot Malung där jag fortfarande är. Och det har varit toppen! Sluppit tänka och bara fått myst med lillebror. :) Det är ren och skär lycka!
På söndag tar jag och mamma bilen och åker ner mot Estockholmo för att fixa det sista pysslet och göra mig hemmastadd innan skolan början på tisdag.
Hoppas på en betydligt bättre termin nu i vår än vad ht 07 var.Den var fruktansvärd och den var dyr! Alla resor hem för 300-600 varje vecka är inte att leka med för en fattig student.
Men nu är vi 2 och nu ska vi stanna kvar mer och bara ha det underbart, det är min förhoppning iaf och jag vill inget hellre!!

Snart blir det sängen, är fortfarande trött sen nyår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback