Ensamt

Det börjar nu kännas ensamt här. jag vill träffa nya vänner, vänner som vill umgås och som inte ställer konstiga krav. Vänner som är vänner.
Jag vill ha besök och jag vill av hela mitt hjärta att K snart ska få ett jobb här nere så vi blir sambos som vi nu har längtat efter. Lägnehet hittade vi ju snabbt och smidigt, men det var ju inte meningen att jag skulle bo själv och att du ska betala en halv hyra för ingenting..
Det hörde inte till min planering. Men jag hoppas på förändring snart för jag älskar att avar i din närhet :) Och avskyr att avar ifrån dig. jag avskyr att avar ifrån alla jag älskar!

Tänker på lillebror massor nu och på hur stor han blivit! Hela 2 år och 1 månad är han nu och han pratar och busar och är helt underbart fantastisk!!! Det är kärlek det! Helst hade jag sett att jag kunde vara men honom mycket mycket mer än vad jag är nu, men när jag bor här och har skolan att tänka på så går det ju inte, det får bli helgerna och loven som spenderas med honom :) Och snart ska liten bli storebror :D underbart!

Nu ska jag sitta här en stund och se om K loggar in så jag kan prata lite med honom, jag har ju ingen hemtele här, så vi kan inte prata me varandra så mycket då det kostar 3kr/min . Men sånt måste också gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback