Got that job

Jag fick jobbet! Hur stor tur kan man ha? Lämnade som jag skrivit nedan cvt runt 11 igår, han ringde upp runt 13 och idag kl 17 hade jag intervju och 17:15 var jag hemma igen. Anställd som vikarie på OkQ8 :D Haha. Vilket jobb som hellst hade dugt åt mig nu, och det här tar det 1 min att gå till, toppen toppen! :D Vikariatet är på 1år med chans till förlängning. Jag jobbar varannan helg och dagar då jag behövs, tyvärr kan det innebära, påsk, midsommar, jul och nyår. Men de dagarna får man ju rikligt med lön :D Jag ska inte klaga alls!
Ringde CU också, salongen jag frågade om praktik på i tisdags och gissa vad? Jag fick den platsen också :) Det kanske är idag jag borde köpt lott ??
Men efter de här glada nyheterna blev det bara sämre.. Bråk med Kristoffer för att vi inte ska ses i helgen, och förmordligen inte nästa heller. Vilket betyder att vi inte kommer ses på ca 3 veckor och det känns bläääää!
Jag längtar sååå redan och det har gått 4½ dygn sen vi sågs. Det är illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback