Grey´s?!

Återigen sitter jag här. jag är lite smått uttråkad i väntan på K, kan ju inte direkt gå och lägga mig innan han kommit, vore ju nästan lite taskigt. Men nu står det ju faktiskt inte på han kommer så jag ska nog hålla ögonen öppna tills dess :)

Finns det någon här som läser bloggen som vet något om när Grey´s Anatomy börjar igen? ;) Älskar den serien så sjukt mycket! Sitter klistrad varje vecka!
Men nu tycker jag att det varit uppehåll tillräckligt länge, och jag saknar deras intriger, kärlek, olycka, lycka, tårar, skratt och jaa jag saknar nog precis allt med den serien! :D

Nej nu ska jag ta och tvätta av sminket och dra upp håret i en toffs och mysa ner mig i soffan igen framför någon serie eller vad det nu är som visas för tillfället. :)

Kommentarer
Postat av: Liinda

Hoppas du får en fin helg..

2008-01-11 @ 10:33:23
URL: http://Dadischas.blogg.se
Postat av: Drömfabriken

åh, det är så jobbig att vänta! Även fast det är något trevligt man väntar på. SPeciellt när man
inte har någon tid heller. Suck!

2008-01-12 @ 12:26:02
URL: http://www.dromfabriken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback