Hemma själv.

Nu har tydligen alla här hemma tagit sig ut på roligheter och annat, själv har jag köpt mig en Solo, en påse cashew nötter och ska snart sätta mig framför tvn och vänta på att K ska komma hem från Furudal där han varit och sett på Hockey.
Dagen har varit stillsam förutom att jag fick lov att åka till Johannisholm och möta upp pappa som åkt halvvägs från Malung för att lämna igen mitt smink jag glömde där igår och en matta jag fått till lägnheten :)
Har börjat plocka och snott en himla massa snygga gardiner från mamma, så nu finns det inga gardiner i min systers rum då jag tyckte de skulle passa bra i köket och mamma har inga gardiner att sätta upp i köket när hon vill städa ut julen då de skulle passa så fint i mitt vardagsrum :D Jag är helnöjd! Bilder kommer senare när allt är på plats :D
Imorgon åker vi efter frukost och vi har planerat in Barkarby handelsplats direkt imorgon när vi kommer för lite shopping.

Nu ska jag invänta K för en mysig hemmakväll igen :) Jag gillar sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback