Jag borde...

Jag borde verkligen ta tag i mig nu, jag måste börja träna för att dessa kilon ska försvinna, de går ju inte upp i rök direkt! Men om, jag säger om, jag får jobb efter intervjun imorgon så ska jag köpa träningskort, jag lovar dyrt och heligt att jag Emma ska börja träna på riktigt då! Jag måste.
Skolan gick bra, inget speciellt gjordes. Eller jo vi fick gå lärarnas underjordiska gång som min svenska lärare tycker är himla spännande! "-Ja nu förstår ni, nu är ni under marken. Ja, här är A huset slut, nu är vi bara under marken.. och här börjar B huset" Den människan kan inte ha alla indianer i kanoten eller så.. Och mitt i lektionen och de olika tidsepokerna börjar han lista upp sina 5 favoritstäder han besökt? Ja jag vet då inte vart han får allt ifrån. Det är inget vettigt som blir gjort under hans lektioner.

Har nyss gjort en tacopaj och ätit det som middag, det var riktigt gott, men nu känner jag mig ännu tjockare.. :/ Ge mig tips på hur man går ner i vikt, gärna fort! Jag måste!
Jag hade gått ut och gått nu om det inte hade varit för att det verkligen ösregnar här..Skitväder! Ska se hur det ser ut om ett tag..

Kommentarer
Postat av: Malin

Går inge bra här heller. Äter bara fett, fett, FETT. Hamburgare, pizza, såser hit och dit, kina mat och BLÄ. Usch. SUCK. Vill ju gå ner :( Har verkligen inte bra råd åt dig då det går skit här å.

2008-01-16 @ 20:16:16
URL: http://deepblue.blogg.se
Postat av: Malin

Och all Cola jag dricker ska vi inte ens prata om. USCH... :(

2008-01-16 @ 20:17:25
URL: http://deepblue.blogg.se
Postat av: Malin

Duktiga du :)
Men tacos är inte så fett ändå. Beror ju helt på hur du gjorde den...

2008-01-16 @ 21:01:34
URL: http://deepblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback