Ny jacka

Ja idag har jag tagit och beställt en ny vinter jacka. :) Skönt, mina andra ahr varit kalla och grymt fula. Senaste veckan har jag sprungit runt i mammas avdankade gamla jacka. Men den har iaf varit varm :P
Men pappa och jag satte oss vid datorn och jag fick välja ut en och så ringde han ett samtal och så kommer jackan till mig imorgon :) Kanoners!
Hoppas baar på att storleken ska passa nu då, annars blir det till och sälja den här jackan och köpa en till.

Dagen har varit bra, Har myst och busat med lillebror så himla mycket, och han har samma energi dygnet runt nästan, jag förstår inte hur det kan komma sig. Ingen bebis har det kommit än heller, men jag håller tummarna på att den kommer innan jag åker till Stockholm, då jag inte gärna missar att träffa en nykläckt bebis :D Mitt syskon :D


image69
                                                                Jackan jag beställt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback