Nyår

Ett till år har passerat och nu är det 2008. Ett nytt år innebär nya möjligheter.
Det nya året firades in genom att jag, Kristoffer, Sara, Jocke, Micke och Sandra var på china och åt middag, efter det åkte vi upp till näset där det var förfest och sen bar det av mot Wäsa där vi firade 12 slaget. Hemma och klara för sängen var vi inte förren kl hade passerat halv 4.  
Jag är helnöjd med kvällen och jag hade mycket trevligt i tjejernas och Ks närhet :D

Året som passerat har varit helt underbart! Och jag hoppas och tror att 2008 ska bjuda på lika många fina stunder och lika många goda skratt.

Nu är jag hemma i Mora och det suger rakt av, jag har tråkigt redan och har inte varit hemma mer än i en timme. Ska se om jag kanske kan lura hit K ikväll. Imorgon ska jag iaf försöka ta mig till pappa och få mysa med lillebror och kolla på magen innan det är försent, för snart kommer det en ny liten stjärna. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback