Singing bee sågning

Jag tycker att programmet är det pinsammaste det svenska folket sänt i tv de senaste åren! Att ställa upp i tv och sjunga som en kratta för att ha chans på 50 000? Och hur stor är chansen egentligen. hade velat ha fakta på det.
Förra veckan fick jag lov att kolla då en person jag känner var med och idag så kollade jag bara för att jag inte hade något bättre för mig, men nu har jag sett mitt av det programmet, jag lovar!

Nu blir det nog inte mycke tmer för idag, ska krypa ner under täcket med min braiga bok :D Byt liv med mig heter den, och är en typisk "Emmatyckaombok" :) Jag är en sucker för typiska tjejböcker. Men jag är tjej och då ska väl sånt läsas?

Vad läser ni för böcker? Läser ni mycket?

Kommentarer
Postat av: Malin

En tips på en bra bok är "Dotter önskas". Läser den just nu och är helt fast :D

2008-01-21 @ 06:34:24
URL: http://deepblue.blogg.se
Postat av: Malin

Ja visst är den ^^
En annan bra bok är Misstänkt, minns dock inte författaren, är lite jobbigt. Finns ju många böcker som heter det. Hehe.

2008-01-21 @ 09:31:45
URL: http://deepblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback