Sista lördagen på lovet.

Inne på sista spurten av lovet nu och det känns faktiskt bra!
Imorgon åker vi mot Sthlm och det ska bli mer saker inhandlade till lyan. Jag ska köpa sofföverdrag så jag slipper en blå och träfärgad soffa, blommor till fönstrena, gardiner och taklampor. :) Jag är så himla nöjd med lägenheten så det är inte klokt! Nu vill jag allt att folket ska sig ner till mig och göra mig sällskap under helgerna och ledigheter :D
Och så vill jag tokmycket att K ska skaffa jobb så han kan ta sig ner han också!! Allt kommer att bli bra, allt kommer att lösa sig, jag vet det. Jag känner det! :D
Idag blir en slödag hemma här. Vi ska äta gott och jag ska packa lite.

Kommentarer
Postat av: Drömfabriken

det är alltid kul att pyssla med lägenheten :) kanske att vi får se bilder sen?!

2008-01-05 @ 16:52:42
URL: http://www.dromfabriken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback