Tråkig söndag

Jag är inget stort fan av söndagar.. Söndagar är alltid deppiga på något vis, veckan är slut, skola/jobb börjar igen med en ny vecka, jag och K skiljs, jag blir ensam. Och jag hatar ensamhet!
Jag var så duktig idag och skulle tvätta och slängde in en maskin och sen skulle jag byta om från pyjamas till vardagskläder och vad upptäcker jag?! Jo att jag såklart har stoppat in alla byxor jag äger i samma maskin, det var inte så smidigt gjort. Så nu har jag ett par tjocka bruna strumpbyxor på mig med en jeanskjol utanpå. Hett. Men något fick jag ju lov att dra på mig då jag skull eiväg och handla.
Ikväll är det film som gäller och en himla massa prat med K innan han åker över norska gränsen och det börjar kostar 3 kr / min. Gäller att prata när det är gratis. Får ju knappt prata något med honom på veckorna och den här veckan blir det ännu mindre än vanligt.. :/ Då jag ska jobba kväll och slutar 24. Efter den här veckan kommer jag vara skapligt mör. Skola mellan 9-14 och sen direkt hem och byta kläder för jobb till 24. Men det blir ju lite krrr :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback