Trevlig dag

Helgen kan jag bara säga ett enda ord om ! underbar! :) I fredags var jag, Kristoffer, Mateja, Hanna och Tobbe hemma här och hade trevlighet, lördagen spenderades några timmar på ikea och senare tillsammans med Patrik och Mickis :) Kina mat i Sollentuna och raggar runda i stan :) Mycket bra helg, söndagen åkte vi hemöver, i Mora hoppade jag av och bytte bil för färd till pappa för mys med lillebror. Igår hade jag praktik och nu sitter jag åter i Sthlm.
Kund i skolan idag, färg, allt gick bra. Efter skolan åkte jag Hanna och mateja in till Odenplan för att leta praktikplats och köpa kammar till frisören. Har ev hitat en ny plats nu :) Känns så himla bra där så vill gärna vara där! Efter letandet satte vi oss på ett café där vi åt foccacia och efterrrätt . Mys. Och nu är jag hemma, ska städa senare, börjar 14.30 imorgon. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback