Vart ska man träna i Sthlm??

Om man nu som jag bor i Sthlm, vart borde man då köpa träningskort? Jag måste komma i form nu inför beach 2008 så mina många extrakilon ska väck, typ nu! Snälla tipsa mig gärna med olika träninscenter osv. Jag bor ju på Brommaplan för er som inte vet, och jag tränar gärna på ett ställe jag kan ta mig till på runt 20 min. Tips!!!

Idag har jag varit trött! Jobbade till 24 inatt och kom i säng runt 1 då jag fick lov att plugga lite, Klokan rungde 7 och jag var i skolan till 17. Så lite mör är jag allt. Men morgondagen bjuder på sovmorgon till 10 iaf innan det blir skola och jobb.
På fredag bär det av norrut och jag längtar!!! Ska hälsa på halva släkten och bara mysa m lillbrorsorna :D


Men som sagt! Tips på bra träningscenter tack!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback