Helt GRYM vecka!

Ett ord, ett enda ord räcker för att förklara hur min vecka varit och det är ordet i rubriken! GRYM!
I tisdags började vi våran nöjesvecka med att besöka Gröna Lund! Vi spelade och köpte lotter och vann en pingu :)
Onsdagen började tidigt, kl 7 ringde klockan och vi gick upp och gjorde oss klara för en heldag. Första stoppet blev Kolmården med djurkollande och mys! Sen åkte vi vidare och tog sikte på Gränna där vi stannade för att köpa polkagrisar och kolla på tillverkning. Sen styrde vi kosan mot Göteborg och vi kom dit på kvällen och snurrade runt lite och sen tog vi in på Scandic och nattade över.
Torsdagen bjöd på lite lätt shopping i Nordstan och en himla massa mys! Sen nattning i en kompis lägenhet.
Fredagen började med shopping och avslutades på Liseberg där vi spenderade 9 timmar och en massa pengar :D Men det var det klart värt!
Gårdagen (Lördag) var det strosning på Avenyn som gällde, men med ett gäng kvinnliga killar blev det inte mycket av den varan då vi inte kom in fören kl var bortåt 14.. Jag är nog snabbaste tjejej jag känner, nä'r man är snabbare än killarna på att göra sig i ordning då är man kvick!
Men vi gick en liten vända iaf innan det blev mat. Sen styrde vi stegen mot Ullevi och Iron Maiden!
Och jag säger bara det, vilken stämning! Nästan 60000 pers som skriker o kör ramsor och sjunger med det är häftigt!

Nu är vi dock hemma igen och det med lite blandade känslor. Jag har haft det UNDERBART och jag hoppas mitt sällskap också hade det! Och jag hoppas verkligen att dom 2 som banga kommer ångra sig för den sån här vecka vill man inte missa!

Sjuktnöjd! Min sommar är bättre än bäst!! :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback