Det här vädret..

Vad är det för sommarväder vi har här i sverige? Ena stunden superfint med sol och blå himmel för att i nästa stund slå över och bli mulet med regn? Tråkigt tycker jag, jag vill ha strålande sol :D

Eftersom vädret var ostadigt i morse så blev det inget måla för mig, men nu ser det bättre ut så nu ska jag snart göra ett nytt försök.

I eftermiddag så ska jag och familjen ut och äta, blir det sol blir det bbq mat från wasa och blir det dåligt väder så köper vi med oss mat hem från thai take away :) Mums :) Jag är sugen på båda så för mig kvittar det just nu vad det blir för väder.

Nästa vecka har jag tagit på mig massa jobb, det är bra både att fördriva min tid med och för min plånbok som för tillfället gapar tom.. Börjar med att jobba lördag och söndag i Sthlm sen fortsätter jag med att jobba på Fiket tisdag, onsdag, torsdag, fredag och ev också lördag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback