Glad

Jag är glad! K är mindre glad, men det är för samma sak. Han har idag jobbat från 7-19 och jag avundas honom inte..
Men inte nog med det, han ska tillbaka kl 21.30 för att jobba natt också! Stackarn ska behöva jobba nästan ett dygn i sträck.. Fick en paus på drygt 2 timmar nu och haft 2 matpauser under dagen.
Men jag är ändå ganska nöjd och glad, för om jag har förstått det hela rätt så kommer han att få åka hem jättemkt tidigare imorgon och det betyder mer mys :D
Och nu är jag glad för just det då jag åker till Sthlm för jobb på lördag morgon och vi får inte mkt tid alls för varandra, och det hade blivit superlite tid om han hade kommit hem imorgon kl 18 istället för som det nu kanske blir.

Så jaa mitt under Ks mest jobbiga pass så är jag ganska nöjd. Elakt men jag ska gottgöra honom för att jag är lite skadeglad :)

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback